قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئال به دنبال خريد زلاتان

به گزارش نشريه کوريه ره دلو اسپورت، مديران باشگاه رئال مادريد در حال بررسي انتقال زلاتان ابراهيموويچ در بازار نقل و انتقالات زمستاني هستند.


 

    این مهاجم سوئدی در فصل 09-2008 زیر نظر مورینیو در اینتر کار کرد و فصل بعد از آن به بارسا رفت.

 

آقای خاص همواره زلاتان را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان در نظر داشته و به نظر می رسد قصد دارد بار دیگر او را به تیمش اضافه کند.

 

با توجه به نیاز رئالی ها در خط حمله، مورینیو از فلورنتینو پرس خواسته که پیشنهادی برای خرید این مهاجم 30 ساله ارائه دهد.

این در حالی است که زلاتان هفته گذشته اعلام کرد دیگر به اندازه گذشته از فوتبال لذت نمی برد و به خداحافظی از فوتبال فکر می کند.


javahermarket

اولين برد روسونري رقم خورد

شاگردان آلگري در سه ديدار گذشته تنها به دو تساوي رسيده بودند، نتايجي که براي مدافع عنوان قهرماني اصلا خوشايند نبود.


در ادامه رقابت های این هفته سری آ، میلان موفق شد در خانه با تک گل کلارنس سیدورف، چزه نا را شکست دهد و به اولین پیروزی این فصلش دست پیدا کند.

شاگردان آلگری در سه دیدار گذشته تنها به دو تساوی رسیده بودند، نتایجی که برای مدافع عنوان قهرمانی اصلا خوشایند نبود به همین دلیل  در این دیدار تلاش زیادی برای پیروزی انجام دادند و در نهایت به سه امتیاز رسیدند.

روسونری که با بحران مهاجم روبروست، در این دیدار تنها کاسانو را در اختیار داشت اما در نهایت این کلارنس سیدورف بود که گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

با این پیروزی میلان 5 امتیازی شد و تا رده هشتم جدول صعود کرد.

در دیدار همزمان، ناپولی و فیورنتینا به تساوی بدون گل رسیدند  تا ناپولی بعد از دو پیروزی در دو هفته ابتدایی، از دو دیدار اخیرش تنها یک امتیاز کسب کرده باشد. شاگردان ماتزاری اکنون با 7 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارند.

فیورنتینا نیز با این یک امتیاز، 7 امتیازی شد و در رده پنجم جای گرفت.

javahermarket

[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:خبرهای آث میلان,خبرهای روسونری, ] [ 2:30 ] [ ادیب بوبردک ]

ميلان به دنبال ستاره هلندي تاتنهام

باشگاه ميلان قصد دارد با پيشنهادي 25 ميليون يورويي رافائل فان در فارت را به خدمت بگيرد


بر اساس نوشته روزنامه های ایتالیایی باشگاه میلان قصد دارد رافائل فان در فارت ستاره هلندی باشگاه تاتنهام را به خدمت بگیرد.

مسئولان میلان بودجه لازم را برای خرید بازیکن در تابستان در اختیار ماسیمیلیانو الگری قراردادند و اواکنون می خواهد با پیشنهادی 25 میلیون یورویی ستاره اسبق هامبورگ و رئال مادرید را به سن سیرو بیاورد.

ردنپ سرمربی تاتنهام فان در فارت را با رقم 8 میلیون پوند از رئال به خدمت گرفت و این بازیکن فصل گذشته نمایش بسیار خوبی داشت و علاوه بر 15 گلی که برای این تیم به ثمر رساند تعداد زیادی پاس گل هم داد.

باشگاه تاتنهام در تابستان اعلام کرد به هیچ عنوان بازیکنان کلیدی خود را نخواهد فروخت. آنها چندین بار پیشنهاد چلسی را برای فروش لوکا مودریچ رد کردند. باید دید سران این تیم لیگ برتری به پیشنهاد میلانی ها چه واکنشی نشان می دهند.


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای آث میلان,تاتنهام,رافائل فان در فارت, ] [ 4:53 ] [ ادیب بوبردک ]

آلبومی زیبا از دیدار میلان - اودنیزه
































javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:عکس های آث میلان,عکس های بازی آث میلان و اودینزه, ] [ 4:52 ] [ ادیب بوبردک ]

ميلان به دنبال مهاجم يوونتوس

قهرمان سري آ قصد دارد با جذب کراسيچ خط حمله خود را تقويت کند.


 

   به نوشته روزنامه کوریره دلواسپورت مسئولان باشگاه میلان قصد دارند میلوس کراسیچ بال کناری باشگاه یوونتوس را به خدمت بگیرند.

 

این بازیکن 26 ساله در دو بازی نخست بووه در این فصل نیمکت نشین بوده آنتونیو کونته سرمربی این تیم به سیمونه په په فرصت بازی داده است.

 

این در حالی است که مارکو نالتیلیچ مدیر برنامه های کراسیچ هفته گذشته اعلام کرد این بازیکن از حضور در یووه کاملا راضی است.

 

هنوز مشخص نیست ستاره اسبق زسکا مسکو جایی در برنامه های کونته در این فصل دارد یا خیر اما میلانی ها امیدوارند در مهلت نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن را به خدمت بگیرند.

پیش از این باشگاه های بزرگی نظیر منچستریونایتد و چلسی خواهان جذب کراسیچ شده بودند. او تا سال 2014 با یووه قرارداد دارد.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای آث میلان,میلان,کراسیچ,مهاجم یوونتوس, ] [ 16:4 ] [ ادیب بوبردک ]

پاتو:گل پيروزي بر ناپولي را به ثمر ميرسانم

روسونري رقابت هاي اين فصل را با تساوي 2-2 مقابل لاتزيو آغاز کرد اما پاتو مصمم است که تيمش را به مسير پيروزي بازگرداند.


 الکساندر پاتو، مهاجم میلان، در آستانه دیدار تیمش مقابل ناپولی در سری آ، سرشار از اعتماد به نفس است.

 روسونری رقابت های این فصل را با تساوی 2-2 مقابل لاتزیو آغاز کرد اما پاتو مصمم است که تیمش را به مسیر پیروزی بازگرداند.

 او در گفتگو با میلان چنل گفت:" ناپولی تیم بزرگی است و در فرم خوبی قرار دارند و این را در چمپیونزلیگ نشان دادند.

 با این وجود، این مسئله موجب نمی شود که ما برای کسب سه امتیاز به خانه آنها نرویم.

 البته هنوز بازی های زیادی باقی مانده و نتیجه این دیدار، سرنوشت قهرمانی را مشخص نمی کند. هرچند هر دیدار بسیار مهم است و به همین دلیل من مصمم هستم تا نتیجه خوبی بگیریم. می خواهم گل پیروزی تیم را به ثمر برسانم."


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای جدید آث میلان,پاتو,دیدار پاتو و ناپولی, ] [ 16:30 ] [ ادیب بوبردک ]

بارزي: بارسا شانسي براي جذب سيلوا ندارد

اسطوره پيشين باشگاه ميلان اعلام کرد که کاتالان‌ها هيچ شانسي براي امضاي قرارداد با مدافع روسونري ندارند.


 به نقل از توتو اسپورت، تیاگو سیلوا در طول تابستان مورد توجه بارسلونا قرار داشت، ولی در نهایت وی در سن سیرو باقی ماند.

 در جریان دیدار بارسلونا و میلان در چارچوب لیگ قهرمانان، سیلوا در ترکیب ثابت میلان قرار داشت و در دقیقه پایانی بازی نیز توانست گل تساوی روسونری را وارد دروازه کاتالان‌ها کند.

 فرانکو بارزی در این رابطه گفت:‌ آینده سیلوا در میلان رقم خواهد خورد، او حضوری طولانی و موفق در سن سیرو خواهد داشت و این توانایی را دارد که در خط دفاعی میلان تبدیل به یکی از بازیکنان بزرگ و ماندگار شود. بارسا نیز برای به خدمت گرفتن وی شانسی ندارد و نمی‌تواند وی را برای حضور در نوکمپ اغوا کند.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای آث میلان,بارزی,تیاگو سیلوا, ] [ 16:22 ] [ ادیب بوبردک ]

آنچلوتي: بارسلونا قهرمان نمي‌شود

سرمربي پيشين ميلان پس از تساوي ميلان و بارسا، تيم کاتالاني را شايسته قهرماني ندانست.


 به نقل از اسکای ایتالیا، دیدار بارسلونا و میلان در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
 کارلو آنچلوتی در این رابطه گفت: میلان در بسیاری از دقیقه‌ها کنترل توپ را در اختیار داشت و با مدافعان خوبی مانند الساندرو نستا و تیاگو سیلوا اجازه حرکت را از مهاجمان بارسا گرفته بود. هیچ‌گاه در این بازی مهاجمان میلان نتوانستند از این دو مدافع قدرتمند عبور کنند.

 سرمربی فصل پیش چلسی ادامه داد: بارسا شانس‌های زیادی برای گل‌زنی ایجاد کرد ولی گویی آنها با نوعی غرور در زمین حضور پیدا کرده بودند. در برخی از دقیقه‌ها بازیکنان بارسا بیش از حد پاس می‌دادند و دفاعی بازی می‌کردند. این موضوع نقطه ضعف آنها در این بازی بود با این حال توانستند 2 بار دروازه میلان را باز کنند. اگر کاتالان‌ها نتوانند در بازی‌های بعدی این مشکل را از بین ببرند، باید قهرمانی در اروپا را فراموش کنند.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز آث میلان,کارلو آنجلوتی, ] [ 16:21 ] [ ادیب بوبردک ]

برد چلسي وتساوي آرسنال- دورتموند و ميلان -بارسا

نتايج ديدارهاي سه شنبه شب ليگ قهرمانان اروپا
 

سه شنبه شب 8 ديدار از ديدارهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا برگزار شد که برد چلسي وتساوي آرسنال- دورتموند و ميلان -بارسا در آن رقم خورد


فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار استارت خورد

در دیدارهای برگزار شده امشب نتایج زیر به دست آمد

گروه E

چلسی 2- بایرلورکوزن 0

گل: داوید لوئیس (67) و ماتا (90)

خنک 0- والنسیا 0

گروه F

بوروسیا دورتموند 1- آرسنال 1

گل: پریسیچ (88) برای دورتموند و روبین فان پرسی (42) برای آرسنال

المپیاکوس 0- المپیک مارسی 1

گل: لوچو گونسالس (51)

گروه G

آپوئل نیکوزیا 2- زنیت سنت پترزبورگ1

گلها: ماندوکا (73) و آلمیدا (75) برای آپوئل و زیریانوف (63) برای زنیت

پورتو 2- شاختار دونتسک 1

گلها: هالک (28) و کلبر (51) برای پورتو و لوئیس آدریانو (12) برای شاختار

گروه H

بارسلونا 2- میلان 2

گلها: پدرو رودریگس (36) و داوید ویا (50) برای بارسا و الکساندر پاتو (1) و تیاگو سیلوا (90) برای میلان

ویکتوریا پلژن 1- باته بوریسوف 1

گلها: مارک باکس (45) برای ویکتوریا و رنان (68) برای باته

 

javahermarket

ليگ قهرمانان اروپا

تساوي بارسلونا مقابل ميلان

ديدار تيم هاي بارسلونا و آ ث ميلان شب سه شنبه با تساوي دو بر دو به اتمام رسيد


اين ديدار به ميزباني تيم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نيو کمپ انجام شد.
در دقيقه نخست بازي ''پاتو'' هافبک برزيلي تيم ميلان دريک حرکت جالب و با مهارت تمام دروازه ''والدز'' را باز کرد.
اين گل تا دقيقه 36پابرجا بود تا اينکه ''پدرو رودريگز'' با پاس ''ليونل مسي'' گل مساوي را وارد دروازه ميلان کرد.
در دقيقه 49 بازي ، بارسلونا اين بار با ضربه بسيار زيباي داويد ويا دروازه ميلان را باز کرد و دو بريک پيش افتاد

اما در ثانيه هاي پاياني تياگو سيلوا بازيکن برزيلي ميلان با ضربه سر توپ را وارد دروازه ميزبان کرد تا اين بازي مهيج به تساوي دو بردو برسد.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ قهرمانان اروپا,خبرهای بارسلونا,خبرهای آث میلان, ] [ 3:23 ] [ ادیب بوبردک ]

اسکوربرد بازي هاي سري آ
 

رقابتهاي فصل جديد سري آ بعد از يک هفته تعويق به دليل اعتصاب بازيکنان جمعه شب با تساوي ميلان مقابل لاتزيو آغاز شد. شب گذشته نيز ناپولي با نتيجه سه بر يک ميزبان خود چزه نا را مغلوب کرد.


اما امروز در ادامه این رقابتها 7 دیدار دیگر برگزار شد که طی آن نتایج زیر بدست آمد:

یوونتوس 4 – پارما 1
گل‌ها: اشتفان لیختن اشتاینر (15)، سیمونه په په ( 58)، آرتورو ویدال (73)، کلودیو مارکیزیو (83) برای یونتوس و سباستین جووینکو (90، پنالتی) برای پارما

کاتانیا 0 – پارما 0

کیه وو 2 – ناوارو 2
گل‌ها: سرجیو پلیسیر (5)، سیریل ترائو (25) برای کیه وو و فرانچسکو ماریانینی (26)، ماسیمو پاچی (86) برای ناوارو

فیورنتینا 2 – بولونیا 0
گل‌ها: آلبرتو جیلاردینو (20)، آلسیو چرچی (47)

جنوا 2 – آتالانتا 2

گل‌ها: میگل ولوسو (6)، جیان دومنیکو مستو (55) برای جنوا و ماکسیمیلیانو موراتس (7، 42) برای آتالانتا

لچه 0 – اودینزه 2
گل‌ها: دوسان باستا (2)، آنتونیو دی ناتاله (16)

رم 1 – کالیاری 2
گل‌ها: دانیله کونتی (68)، مصطفی ال کبیر (3+90) برای کالیاری و دانیله ده روسی (6+90) برای رم

در آخرین دیدار امشب نیز پالرمو میزبان اینتر خواهد بود.

javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:نتایج هفته دوم سری آ,خبرهای لیگ ایتالیا, ] [ 3:35 ] [ ادیب بوبردک ]

 

در آستانه ديدار در ليگ قهرمانان اروپا

بواتنگ: بايد مغز بارسا را از كار بيندازيم 

هافبک غنايي ميلان در آستانه بازي با بارسلونا اعلام کرد که بايد مغز بارسلونا را از کار انداخت. 


 

 

    به نقل از گازتا دلو اسپورت، دیدار دو تیم بارسلونا و میلان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه هفته جاری در نیوکمپ برگزار خواهد شد.

پرینس بواتنگ در این خصوص گفت: اگر قبل از یک بازی تصور کنم نمی توانم در آن دیدار به پیروزی برسم، دیگر فوتبال بازی نخواهم کرد. از دوران کودکی آرزو داشتم در یک بازی مهم مانند بازی برابر بارسا حضور داشته باشم، باید بگویم هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست، ما باید دفاع عالی داشته باشیم و متحد بمانیم. بازی در زمین آن‌ها بسیار سخت خواهد بود ولی تصور می کنم بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

پرینس ادامه داد: اگر به ژاوی و اینیستا اجازه فکر کردن ندهیم، گل‌زنی برای بارسا بسیار سخت خواهد شد. این دو مغز متفکر بارسا در دو ناحیه چپ و راست هستند. بدون مغز، یک تیم نمی تواند بازی کند. از سوی دیگر‌ مغز میلان زلاتان ابراهیموویچ است، باید در بازی با بارسا او را تغذیه کنیم تا بتوانیم به برتری فکری برسیم.

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای میلان,دیدار بارسلونا و آث میلان, ] [ 18:45 ] [ ادیب بوبردک ]

روبينيو تمرين ميلان راترک کرد 
 

آخرين اخبار منتشره از رختکن روسونري حکايت از آن دارد که اين ستاره برزيلي شانس حضور در يکي از جذاب ترين ديدارهاي اين هفته فوتبال اروپا را از دست خواهد داد.


 

 

 

   اخبار نگران کننده ای از اردوی تیم میلان به گوش می رسد. روبینیو ستاره برزیلی روسونری مجبور شد تا جلسه تمرینی روز یکشنبه تیمش را زودتر از سایرین ترک کند و این ممکن است باعث شود تا او شانس حضور دراولین دیدار تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که روز سه شنبه مقابل بارسلونا برگزار خواهد شد از دست بدهد.

اسکای سپورت ایتالیا در گزارشی به این نکته اشاره کرد که روبینیو زودتر از سایر بازیکنان میلان، در حالی که مشکلی داشت، کمپ تمرینی روسونری را ترک کرد.

این درحالی است که او به تازگی از بند مصدومیت درناحیه کشاله ران رها شده بود و از همین رو شانس حضور در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل غنا را از دست داده بود و در دیدار جمعه شب تیمش مقابل لاتزیو که با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود هم غیبت داشت.

ماسیمیلیانو الگری امیدوار بود تا بتواند در دیدار نوکمپ از ستاره برزیلی اش استفاده کند ولی گزارشهای منتشره از ایتالیا ازغیبت احتمالی این ستاره برزیلی حکایت دارد.

سران باشگاه میلان هنوز به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده اند و روبینیو تا روز سه شنبه فرصت دارد تا به آمادگی لازم برای بازی مقابل بارسا برسد.

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای میلان,روبینیو, ] [ 18:37 ] [ ادیب بوبردک ]

تصاوير منتخب ديدار ميلان - لاتزيو

ميلان در هفته اول رقابتهاي سري آ در خانه نتوانست به نتيجه اي بهتر از تساوي با لاتزيو دست يابد. اين ديدار با تساوي 2-2 دو تيم به پايان رسيد و گلهاي زودهنگام جبرئيل سيسه و ميروسلاو کلوزه توسط آنتونيو کاسانو و ايبرا پاسخ داده شد. در اينجا مي توانيد تصاوير منتخب اين ديدار را تماشا کنيد.


Zlatan Ibrahimovic and Antonio Cassano, AC Milan (Getty Images)

Lazio''s Forward Djibril Cisse Celebrates
جبرئیل سیسه بعد از گلی که به ثمر رساند این طور به شادی پرداخت
Milan''s Coach Massimiliano Allegri Reacts
مربی میلان در جریان این دیدار شاهد عقب افتادن شاگردانش از تیم میهمان بود ولی در نهایت تیمش یک امتیاز به دست آورد
Milan''s Forward Alexandre Pato (L) And Zlatan Ibrahimovic (R) React
پاتو و حسرت یک موقعیت از دست رفته

Milan''s Forward Zlatan Ibrahimovic (L) Vies
زلاتان در جریان این بازی تلاش زیادی داشت
Milan''s Forward Zlatan Ibrahimovic (R) Vies
ضربه سر تماشایی ستاره سوئدی میلان

Milan''s Defender Alessandro Nesta (R) Vies

نستا هم در جریان این بازی برای روسونری به میدان رفت

AC Milan Forward Antonio Cassano, Left, Celebrates
این هم اولین حضور رسمی آکوئیلانی در ترکیب میلان . کاسانو گلزنی اش در این بازی را این طور جشن گرفت
Milan''s Forward Zlatan Ibrahimovic (L) And Antonio Cassano (R) Talk
این هم میرو کلوزه در ترکیب لاتزیو. او یکی از دو گل تیمش دراین دیدار را به ثمر رساند


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:عکس های دیدار میلان و لاتزیو, ] [ 15:53 ] [ ادیب بوبردک ]

لوچانو موجي:ميلان خيلي بهتر از اينتر است

موجي که زماني مدير نقل و انتقالات باشگاه يوونتوس بود، معتقد است کوتاهي اينتريها در بازار نقل و انتقالات در فصل پيش رو به ضررشان تمام خواهد شد.


لوچانو موجی، مدیر سابق باشگاه یوونتوس، با انتقاد از باشگاه اینتر، اعلام کرد این تیم در سطح رقیب همشهری اش، میلان، نیست.

موجی که زمانی مدیر نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس بود، معتقد است کوتاهی اینتریها در بازار نقل و انتقالات در فصل پیش رو به ضررشان تمام خواهد شد.

اینتری ها در این تابستان ساموئل اتوئو را از دست دادند و به جای او دیه گو فورلان را به خدمت گرفتند اما نمی توانند از این مهاجم اروگوئه ای در بازار نقل و انتقالات استفاده کنند.

موجی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" میلانی ها چند سالی از بقیه جلوتر هستند. بعید می دانم اینتری ها با توجه به عملکردشان در بازار نقل و انتقالات، بتوانند خوب کار کنند.

آنها خریدهای بدی انجام دادند و فکر نمی کنم آنها بتوانند در حد یک مدعی ظاهر شوند.

در مقابل، میلان در بازار نقل و انتقالات خوب عمل کرد و برای کامل کردن تیم شان خریدهایی منطقی انجام دادند."

میلانی ها رقابت های فصل جدید را با دیدار مقابل لاتزیو آغاز خواهند کرد و اینتری ها در هفته اول به مصاف پالرمو می روند.


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:لوچانو موجی,مدیر سابق یوونتوس,خبرهای جدید فوتبال, ] [ 2:0 ] [ ادیب بوبردک ]

آکوئيلاني: مي خواهم سال هاي زيادي در ميلان بمانم

اين هافبک 27 ساله با قراردادي قرضي از ليورپول به ميلان پيوست و در صورتي که در فصل پيش رو حداقل 25 بازي براي روسونري انجام دهد، مي تواند قراردادش را با اين باشگاه دائمي کند.


آلبرتو آکوئیلانی، هافبک ملی پوش میلان، معتقد است می تواند روزهای خوبی را در سن سیررو سپری کند.

این هافبک 27 ساله با قراردادی قرضی از لیورپول به میلان پیوست و در صورتی که در فصل پیش رو حداقل 25 بازی برای روسونری انجام دهد، می تواند قراردادش را با این باشگاه دائمی کند.

او که فصل گذشته نیز به طور قرضی برای یوونتوس بازی کرد، از جابجایی دائمی باشگاه خسته شده و  امیدوار است سال های زیادی در میلان بماند.

او در گفتگو با کوریه ره دلو اسپورت گفت:" می خواهم با میلان در یک جام مهم به قهرمانی برسم.  این سومین سال پیاپی است که تیمم را تغییر می دهم و اکنون می خواهم با ماندن در میلان برای سال  هایی طولانی، خودم را در این تیم اثبات کنم."

میلانی ها رقابت های فصل جدید را با دیدار مقابل لاتزیو آغاز خواهند کرد و این برای آکوئیلانی که زمانی در رم بازی می کرد، اهمیت زیادی دارد.

" دیدار مقابل لاتزیو همیشه برای من دیدار ویژه ای است اگرچه چند سالی است که دیگر برای رم بازی نمی کنم.لاتزیو تیم خوبی است.

بعد از آن باید در لیگ قهرمانان مقابل بارسا قرار بگیریم."


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:آکوئيلاني,خبر های میلان,خبرهای روز فوتبال, ] [ 1:59 ] [ ادیب بوبردک ]

مهاجم برزيلي ميلان معتقد است اين تيم مي تواند در ديدار هفته آينده مقابل بارسا در ليگ قهرمانان، حريف کاتالاني را به دردسر بيندازد.


   روبینیو، مهاجم برزیلی میلان، معتقد است این تیم می تواند در دیدار هفته آینده مقابل بارسا در لیگ قهرمانان، حریف کاتالانی را به دردسر بیندازد.

بارسا در رقابت های فصل گذشته چمپیونزلیگ رسید و بسیاری آنها را مدعی اول قهرمانی در رقابت های این فصل می دانند اما روبینیو که سابقه بازی برای رئال مادرید را نیز دارد، معتقد است می توانند در خانه حریف نتیجه خوبی بگیرند.

او در گفتگویی گفت:" ما می خواهیم در نوکمپ بازی خودمان را انجام دهیم و من معتقدم که از کیفیت لازم برای پیروزی در این دیدار برخورداریم.

اینکه رقابت های لیگ قهرمانان را با بازی مقابل تیمی مانند بارسا آغاز می کنیم، بسیار بهتر از آن است که با یک دیدار آسان رقابت ها را شروع می کردیم."

میلانی ها رقابت های فصل جدید سری آ را روز جمعه با دیدار مقابل لاتزیو آغاز می کنند.

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:42 ] [ سینا ]

آنتونيو پيشنهاد فيورنتينا را رد کرد

آنتونيو کاسانو با رد پيشنهاد فيورنتينا قصد دارد تا توانايي هايش را در ميلان به اثبات برساند.


 این درحالی است که مدتهاست صحبتهایی درمورد احتمال جدایی کاسانو از سن سیرو به گوش می رسد ولی با پیش فصل خیره کننده ای که او در میلان سپری کرد، سران روسونری اکنون اعتمادشان به او را بازیافته اند. در این میان به په بوتزو در صحبتهایی اعلام کرد که سران فیورنتینا به دنبال جذب او بودند ولی این انتقال بعید به نظر می رسد
 
 بوتزو در صحبتهایی به اسپورت ایتالیا گفت:« من می توانم با قاطعیت بگویم که سران فیورنتینا به دنبال آنتونیو بودند ولی او می خواهد در رختکن روسونری بماند سران میلان هم در فکر فروش او نیستند.»
 
 کاسانو در بازار نقل وانتقالات زمستانی از سمپدوریا به میلان پیوست و قراردادش با این تیم تا سال 2014 اعتبار دارد. کاسانو در حال حاضر در اردوی تیم ملی ایتالیاست تا در دیدارهای مرحله مقدماتی یورو2012 مقابل جزایر فارو و اسلوونی قرار بگیرد.


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:آنتونيو کاسانو, ] [ 15:26 ] [ ادیب بوبردک ]

 

گالياني: تيم ما کامل است؛خريدديگري نداريم
 

آدريانو گالياني مديراجرايي و نايب رئيس باشگاه ميلان در صحبتهايي اعلام کرد که تيمش خريد تابستاني ديگري نخواهد داشت.


    امروز آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی است و صحبتهایی از احتمال انتقال لاسانا دیارا (رئال مادرید)، سیدو کیتا( بارسلونا) ، ماکسول (بارسلونا) و فرناندو تیسونه (سمپدوریا) به میلان به گوش می رسید ولی گالیانی در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش خرید دیگری نخواهد داشت

گالیانی در صحبتهایی گفت:« خریدهای میلان در بازار تابستانی تمام شده است.من اخیرا بارها این را گفته ام. می خواهم بار دیگر چیزی که قبلا گفته ام را تکرار کنم. تمام اخباری که درمورد احتمال انتقال نامهای بزرگ به میلان به گوش می رسد،بی پایه و اساس است.تیم ما کامل است.»

بازار نقل و انتقالات تابستانی ساعت 19 به وقت اروپای مرکزی در ایتالیا بسته خواهد شد.

javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:خبرهای آث میلان, ] [ 12:40 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 2663
بازدید کل : 52779
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا